17.09.2012

Gomboti cu piersici


Luna acesta la Provocarea Secreta , organizata de Ama in bucatrie mi-a revenit blog-ul All day cooking, din care eu am ales sa fac Galuste cu piersici, pe care le ador, mai ales in varianta lor cu prune, dar eram curioasa sa vad cum vor fi cu piersici...concluzia: foarte buni, dar sufletul meu ramane dat celor cu prune:))).Am facut unele modificari, in sensul ca nu am folosit fructoza, ci miere, iar pesmetul l-am rumenit fara ulei, dupa care am pus in el zahar dupa gust si putina scortisoara.
 
 
 
Ingrediente:
350 gr cartofi fierti decojiti
160 gr faina
40 gr unt
1 lingura fructoza(eu am pus miere)
1 ou
piersici sau prune
8 linguri de pesmet+zahar dupa gust+scortisoara
 
 
Preparare:
 
Dupa ce cartofii s-au fiert, i-am pisat, am adaugat untul, oul si mierea si am amestecat bine, apoi am pus si faina.A rezultat un aluat mai moale, pe care l-am impartit in  jur de 12 bucati egale,in interiorul fiecarei punand un sfert de piersica, piersicile mele fiind mai micute.
 
Se pune la foc o oala mai mare cu apa, iar cand incepe sa fiarba , punem galustele si le lasam sa fiarba pana se ridica la suprafata.
 
 
Intre timp am rumenit pesmetul, in care am pus apoi zahar si scortisoara, iar dupa ce gombotii s-au fiert i-am trecut prin pesmet.
 
 
Foarte buni si asa!!!
 
 
Pofta Buna!
 
 
 
 
 
 
 
 

9 comentarii:

mirela spunea...

Mamaaaaa,ce as manca si eu vre-o doiiiiii,yamiiiii!!!!!pupp!!!

Ioana V. spunea...

mm......delicios!

Unknown spunea...

Buna ziua,

Numele meu este Ion Pisica si sunt
administrator pe http://retetaculinara. com/,
prin intermediul acestui site va oferim
posibilitatea sa va promovati retetele
si blogul personal.
Toate retetele postate de utilizatori
beneficiaza de link spre blogul personal
si vor fi postate in categoria "Retete
promovate". Pe viitor vom organiza si
concursuri cu premii substantiale.
De asemenea daca aveti propuneri de
colaborare nu ezitati sa ne contactati.

Aici http://retetaculinara. com/adauga-reteta/ postati retetele.

O zi buna!

Unknown spunea...

Cred ca sunt deliciosi si in varianta asta, tare bine arata!

Nicol spunea...

Ma bucur ca ti-au placut! Tare frumos ti-au iesit!

Sarea in bucate spunea...

Multumesc Nicol pentru idee:)) au placut la toti

DiaMar bucataria galbena spunea...

Sunt deliciosi cu orice fruct.Pup!

maria mihalache spunea...

Nu am mancat decat cu prune dar asi gusta si din ale tale ca tare ma mai tenteaza.
Seara minunata!

AlinaS. spunea...

Ce bine arata! Trebuie sa fie delicioase. Zi frumoasa!